shopping, i love it.

Idag började dagen med att ha lektion 8.30, men gissa när vi slutade? Vi slutade 9.10, alltså bara i 40min! Ganska skönt, men de kändes så sjukt onödigt! Så åkte hem igen och duschade. Sedan mötte jag upp min farmor och vi tog en promenad genom ruddalen och vidare till frölunda torg. Både jag och julia har fått varsina par jeans, och idag köpte jag mina :) Är mycket nöjd faktiskt. Sen blev de mer shopping för mig. Idag fick jag med mig hem, Jeansen från JC (från farmor och farfar), en tröja med en gammaldags rosa färg, "indian" örhängen, Örhängen med Peace märket på, Pilotbrillor (måste köpa fler par, älskar dom!), Ett par gröna jeansleggings och en stickad svart lång väst :) De var väl de tror jag, är inte säkert på om jag fick med mig allt :) Känns skönt att ha fyllt på garderoben med lite nya kläder! 
Lite bilder tagna idag!
Kolla in mitt hår, de är 7cm kortare!!!
 

 



jag lekte lite med mobilen också och gjorde om bilder på julia, snygga va ;) hahaha.
Älskar detta vädret, älskar att våren är påväg!!
Nu vill man egentligen bara ut och springa typ, eller ta en lååång promenad.
hoppas detta vädret håller i sig imorgon också, för då ska jag ta en lång promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback