planer och måsten

veckans måsten
♥ plugga på massa.
♥ träna
♥ utgång?
♥ match
♥ plugga

idag satt jag och mamma och planerade min student och studentmottagning. Kändes riktigt skönt att planera de, de är ju inte så lång tid kvar. Vi pratade om vad vi skulle servera, och jag hade ju tänkt mig lite lättare saker, men då kom mamma med förslag som nästan lät som en nobelmiddag. Mer säger jag inte för de får bli en överraskning, men åååh vad gott de ska bli! :D Min mamma är en riktigt "hitta-på-brud", hon är bäst! Och åh vad glad jag blev när jag såg henne skina upp av glädje när hon fick se min mössa med tillbehör, underbart!

nu ska jag äta lite och sen åka till sjukgymnastiken.
puss och kram


bästa vänner, för all framtid!

Kommentarer
Postat av: majsan

<3

2010-03-25 @ 14:44:44
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback