nypon


då var det slut för den här gången.
Idag gick det väl helt okej, fick övningar för fötterna och ryggen. Ryggen var dock värst och jag hade svin ont i varje övning. Inte bra. Nu gäller det att jag sköter dessa övningar varje dag hemma så ska jag nog bli bra snart.
Nu har jag precis ätit lite mat, ingen favoritmat men de gick ner. Det var potatis och fiskbullar. Nu sitter jag och dricker lite nyponsoppa och funderar på att göra något, men vad? Får väl bli en promenad och lite pluggt eller nått, usch va tråkigt. Ännu sämre är ju att de inte kommer några bra program på tv, så kan bara säga, vilken kass onsdag.

Imorgon är de skola som vanligt, börjar 10 och slutar någon gång. Sen är de väl träning på kvällen, men håller på att övertalas av Gurra och Kalle att jag ska följa med dom ut imorgon och hoppa över träningen? Är ju som tur är ledig på fredag, så skulle ju kunna gå ut. Men får se hur de blir med den saken.

Nu ska jag duscha, vi hörs senare.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: elin

TrueBlood kommer ju ikväll, as bra! Alexander snyggingen Skarsgård är ju med där :)



BTW, sista handbollsträningen för säsongen, är det verkligen värt att skippa den? ;)

2010-03-24 @ 18:30:54
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback