något av de finaste jag sett

Godmorgon allesammans
Onsdag idag och jag känner för att ligga under täcket hela dagen! Hade en sån sjuk dröm inatt asså.. Jag antar att alla har sett Scream? Haha, jag drömde iallafall att det var massa folk i ett varuhus och lekte kurragömma, och den som letade eller dem som letade hade den masken på sig, och det var sjukt läskigt när de ansiktet bara dök upp. Inte nog med det så var halva varuhuset fullt med vatten, som en pool typ. Så i den poolen kunde man också gömma sig på hemliga ställen under vattet, och fråga mig inte hur man kunde hålla andan så länge. Det var iallafall en sjuk dröm och flera personer som jag känner var med i denna dröm. Ibland var den till och med lite läskigt eftersom vissa dog helt plötsligt. Jaja, sjukt vare iallafall.

Idag har jag lite att göra faktiskt, hade tänkt att plugga lite men ska också vara hos sjukgymnasten 15.30 och innan de ska jag ha ätit ordentligt och direkt efter sjukis åker jag till heidhallen och därifrån åker vi till Ulricehamn och ska spela EN seriematch! Allvarligt, helt onödigt och jag känner verkligen inte för det. Kommer vara hemma typ 23.00 eller nått.

Jag har vart inne och kollat på balklänningar på internet, har ju köpt min redan men de var kul att kolla. Och jag hittade en sååå snygg blå klänning. Herregud!! Önskar nästan att jag inte hade köpt min så hade jag kunnat beställa denna istället.

Titta!

Är den inte snygg då eller ???? KÄRLEK i första ögonkastet!

nu ska jag kolla några avsnitt av Glamourama!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback