jag är nog cool

Just nu händer de inte mycket i mitt liv, de är liksom de vanliga träna, skola, plugga. Jag försöker undvika utgångar eftersom jag vill verkligen fokusera på skolan nu när de inte alls är många dagar kvar tills de är över. De ska bli både skönt och tråkigt att gå på uppehåll med handbollen nu på måndag! De sköna är att jag bara kan fokusera på skolan och de tråkiga är att de inte kommer att bli lika mycket träning som innan. Jag har lovat mig själv att så fort jag hittar mina löparbyxor så ska jag ut och springa 2-3 gånger i veckan under uppehållet. De behöver inte alls vara långa löprundor men de ska iallafall springas! Och eftersom jag själv har valt att plugga under hela påsklovet så kommer jag också vara en super tråkig Jonna, men så är det! Vänta bara tills jag tagit studenten, ja då ska jag visa er! :D

Ikväll händer de inget speciellt, jag ska inte plugga ikväll utan bara slappa.
Men något som är lite kul är att jag ska städa mitt rum idag, de är faktiskt lite roligt! :D
Imorgon åker jag med mamma till jobbet på morgonen och ska plugga, efter de blir de nog en snabbis på stan med mamma och sen är de bara att plugga igen.

Jag längtar till
Basketfestivalen, då jag ska jobba
Tills mina kusiner kommer ner
Till balen
Till min 19 års dag
Till studenten
Till stockholm
Till turkiet
TILL SOMMAREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback