iphone is my baby

Jag har köpt min bebis. Den är helt underbar och jag älskar den!!

Jag har vart och tränat handboll, det går riktigt bra nu eller det går iallafall framåt. Har ju lirat min första match och det gick riktigt bra, kände dock att konditionen inte ligger på topp och att jag måste jobba på den nu när de blir vår :)

Imorgon är jag ledig vilket är otroligt skönt! Ska vakna när jag vill och sen åka till frölunda och kolla på lite kläder, eller jeansleggings. Efter torget ska jag plugga lite och sen äta pizza med pappa och julia. Blir även ett träningspass på kvällen.
Imorgon är de även premiär för desperate housewifes, vilket är otrooooligt gööött!! :D

Nu ska jag duscha!
puss och kram.

p.s min mamma är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback