idag kom min lilla älskling

Det har varit en ganska slapp/jobbig dag idag faktiskt. Började dagen på gymmet, körde mest baksida lår och framsida, good! Efter det gick jag upp i hallen och jag och Georg åkte till skolan. Vi satt oss och käkade och sen skyndade oss upp till datasalen! Ja vi hade ett projektarbete att lämna in idag och var tvungna att skriva färdigt det! Jag skrev ca 7 sidor och georg 4 sidor och Oliver 2 :) Så nu tror jag att jojje sitter hemma och sammanställer allt :) Efter det skynda hem och äta och sen bli hämtad av pappa för att sedan åka till träningen.

Väl på träningen gick allt som de skulle, och älskade johanna var nere idag på träningen! Har saknat henne till tusen! underbara flicka! Körde lite handboll osv och sen abslutade med fys. Jag ramlade och slog i rumpan,och det gjorde sjuuuuukt ont, men gick över efter att stretchat ut lite.
Tillbaka in i hallen och få massage av Emma var inte fel de heller, fick dra av mig tröjan och lägga mig ner och fick massage över hela ryggen! TACK emma. Gjorde susen! Skulle behöva massage VARJE DAG, någon som är intresserad av att erbjuda mig det? :D haha.

Nu när jag kom hem fick jag se min kärlek ligga på sängen, min Elle tidning hade kommit!
har även fått en inbjudan till topshop den 25 mars och får ta med mig en kompis, hohoh.

nu ska jag sätta mig och bläddra lite, hörs kanske sedan.

puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback