galet trött

nu var man hemma igen efter en heldag överallt.
började dagen på löp&sko labbet vid 10 tiden. Mina handbolls skor gick totalt sönder igår och jag hade ruggigt ont i ena foten. Så idag var det dags för nya skor. Gjorde en undersökning på fötterna innan och det visade sig att jag går inåt med fötterna och det är en anledning till min smärta eftersom det töjer på mina ledband och de är inte såå bra... fick därför testa en sko som hade perfekt passform och som "lyfte" upp min fot en aning och kommer höjas ännu mer när jag får i mina inlägg som förövrigt också måste bytas.. Denna sko blev köpt och den invigs imorgon. Har dock ont i foten än och kommer nog vara tvungen att tejpa den imorgon, inte okej!

efter löp&sko mötte jag maja och vi åkte till svenska mässan och kikade på UF företagen! Det var rätt skoj och man träffade många man kände. Vi åkte sedan därifrån med värk i kroppen.

Jag åkte sedan till Önnered och kollade på JSM final steget med becca, leila, julia, bea osv. Riktigt kul att kolla faktiskt, men även surt att vi inte är där. Men men..
Imorgon blir de en hel dag med handboll! Börjar dagen med samling klockan 12.00, match mot kungälv klockan 13.00, efter det så är det match mot Heid 2 klockan 14.30 och efter det åker jag svettig och go för att kolla på sävehof matchen som börjar någon gång. Sååå en heldag med handboll imorgon väntar, UNDERBART!!

nu ska jag vila osv, har ont lite överallt. Massage någon?
puss och kram busfrön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback