funderar på att...

♥ lägga handbollen på hyllan
♥ skaffa gymkort på sportlife
♥ fixa ett jobb och jobba
♥ ha roligt varje helg när jag inte jobbar
♥ leva livet

kommer detta att hända?
ja de kanske händer efter studenten. Handbollen är mitt liv, men känns som om den tar för mycket tid. Vill kunna leva livet medans jag kan. Just nu kan jag inte de eftersom jag har handbollen varje helg, inget negativt med de men ibland känns de som man går miste om så mycket. Dock tror jag inte att handbollen kommer läggas på hyllan, då får jag nog byta stad om jag ska lägga den på hyllan.

Aja, detta är bara massa tankar och funderingar.
nu ska jag och lina kolla lägenheter och drömma, det är de vi är bäst på.
ha så kul alla som ska ha roligt ikväll!
Puss och kram!!

Lite bilder
Lina och jag!

Jag



Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin bild gumman

2010-03-19 @ 23:39:09
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback