frölunda stalkers, yes!

Igår gästade jag och nathalie scandinavium för att kolla på hockeymatchen frölunda-timrå!
TYVÄRR så förlorade frölunda, och om jag ska vara ärlig som spelade dem inte alls bra..
Jag hade då jätte roligt och trevligt med natta, innan matchen träffade vi på våran gamle klasskompis Nicke, som förövrigt höll på timrå! Han slog sig ner vid oss och höll oss sällskap. Innan matchens start så gick jag och natta och målade oss, ja vi målade hela ansiktet i frölundas färger! Haha, ja nästan iallafall. De blev en liten flagga på höger kind! Hade en riktigt störande typ brevid mig hela matchen, och de var riktigt jobbigt faktiskt. Jag, natta och nicke köpte iallafall varsin 50/50 lott, och snacka om att vi blev sura när inte det var vi som vann! Nicke hade 11 nummer från vinsten, ååh! Efter matchen slut så var Nickepicke gullig att köra hem oss, så tack!!


Idag blir det sjukgymnasten och sen ska jag antagligen följa med natta och hennes vänner till något ställe och kolla på en fotbollsmatch! Haha. Får se om jag inte är allt för trött, men de lutar åt att följa med!!

Skriver sedan igen,
OCH tack så mycket för kommentarerna angående balklänningen! <3

puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback