friday night

hejsan hoppsan tralelalelaa

Har fått två samtal och sms av mina kära vänner som är borta från göteborg över helgen. Ett sms av älskade Jossan som befinner sig i sälen(?) och där fick jag veta lite hemliga detaljet, älskar hemlisar! Sen fick jag massa sms och samtal av bästa Lina som befinner sig i stockholm! Imorse fick jag första smset där de stog något liknande med; JOOONNAAA jag kanske får jobb häär!! FLYTTAR DU MEEED MIG ISF??? Haha, hon är så söt och jag svarade SJÄLVKLART! Fick ett samtal från fröken när jag var och hälsade på mormor; JOOONNAA!!, gissa vem som gick förbi mig nyss?? STEFAN från paradise!! Den lille tokan ska festa på White Room ikväll, och ja jag är avundsjuk! Men vi har planer på att åka upp helgen efter påsklovet, då ska jag även lämna ut CV:n i staden och hoppas på jobb!

nu ska jag fixa.
Puss och kram.

p.s saknar Josefine Bergqvist och Lina Öhlander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback