fan va omogna!

ÅHHH! jag riktigt stör mig på dom flesta i paradise hotel. De enda dom skriver om i sina bloggar är hur idotiska dom andra är. De verkar ha något "bloggkrig" och de är så fruktansvärt omoget. Seriöst, väx upp. Blir typ sur när jag läser allt dom skriver om varandra! Inte för att jag ska bry mig eller nått, men de är svårt att inte bli sur. TÖNTIGT!
haha, var bara tvungen att skriva av mig lite efter att ha läst deras bloggar.



jag vet inte om jag hinner äta pizza idag eftersom min träning börjar om 3 timmar. Känns lite stressigt att trycka i sig den, byta om och sen åka till träningen. Sen vet jag heller inte om jag ska träna eller inte, för idag börjar ju desperate housewifes klockan 21.00 och min träning är från 20.00-22.00.. Så får se hur de blir med de :( Är de någon som vet om de går repriser? Isåfall när och vilken tid?

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback