everytime i see you

jag älskar att drömma om dig, men jag hatar att sen vakna upp till
 verkligheten och inse att inget av de jag drömde var sant.


Godmorgon!
Hade världens bästa dröm inatt, men om jag berättar den så kommer den aldrig att slå in...
Matchen igår.. Vi förlorade, men vi spelade bra. Jag räddade alla 6 straffar och tog mycket annat som jag inte skulle ha tagit, en ganska så bra insatts av mig fick jag höra. Jag ställer gärna upp för laget igen om de skulle behövas, för så dåligt gick de inte. Ni är grymma tjejer!

Vad händer idag?
Jo, jag ska bort till mamma vid 12.30 någon gång, visa min fina studentmössa som jag fick igår. Sen ska vi nog bara ta de lugnt oså. Sen kanske jag åker med maja, men de beror på om jag hinner. Runt 15.30 ska jag vara hos sjukgymnasten, idag ska vi gå igenom hela min kropp, eller nästan iallafall. Vi ska kolla på mina fötter, knän och rygg, ja de känns som hela kroppen. Efter de blir det till att plugga. De är väl ungefär så som min dag ser ut, kanske inte den roligaste dagen, men man behöver dessa dagar också.

nu ska jag vila lite och sen klä på mig träningskläder.
Puss och kram.


p.s jag tänker på er alla i stenungsund, ni kommer ta er igenom detta så småningom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback