en spontan utgång

igår frågade natta och emma mig om jag ville följa med ut, och jag var lite till och från eftersom jag ville vara hemma. Men de blev iallafall att jag stressade ner till pappa från farmor, hämtade massa kläder, efter det stressade jag hem till mamma och hämtade stövlar och en tunika, vidare hem till Natta och nu kör vi! Vi drog och förkrökade på the queens och där träffade vi trevligt folk, bla Anis. Längesen jag träffade den glada pojken, och han sprang och kramade mig när han såg mig. Dock ville han så gärna berätta om Danmarksresan för mina vänner, och jag var nästan tvungen att hålla för hans mun. Men som Anis sa, Det är något av de roligaste jag varit med om, Kemilabbet. Sedan drog vi till Deep, har aldrig varit där tidigare, men jag visste att kvällen skulle sluta bra. In i dimman som alla säger, de är precis de vi gjorde. Vi satt inte ner en enda sekund, de var dans hela kvällen. Tack Natta, Emma och Johanna för en toppen kväll, och alla andra som fanns på plats.

nu ska jag till frölunda torg och köpa nya shorts till matchen imorgon!! :)
Haha, nu ringde emma så måste snacka med henne.
Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: EMMA

TAck själv Gumman <3

2010-03-06 @ 10:54:39
Postat av: majsan

det är väl oftast de som blir bäst. :D<3

2010-03-06 @ 13:57:53
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback