efter regn kommer sol

godmorgon!
idag är de en riktigt tråkig och grå dag, regnet bara faller ner! Något som kanske är positivt är att regnet får bort snön, men sen när den väl är borta så tycker jag att det kan sluta regna. Igår pratade jag och maja om att tiden går fruktansvärt fort. För exakt ett års sen så var vi ute på saltholmen och satt vid en brasa med massa folk, då var det inte alls överdrivet kallt och vi gick i skinnjackor mitt i natten. Jag och maja hade ett händelserikt år förra året då vi gjorde massa såkallade "bus" om man kan uttrycka de så. Men vi gjorde nästan något knasigt varje dag, och de är många minnen vi kan prata och skratta åt. Men de jag vill säga är att tiden går sjukt fort..

nu ska jag snart åka en sväng och sen till skolan.
Ikväll är de som sagt match för min del, hoho.

hörs sedan.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback