Det är de här jag mår bra av.

att solen skiner när man vaknar får en att känna sig bättre, piggare och fräschare. Idag är en sån dag, de känns nästan som om våren är här. Jag mår bra av att sätta på mig min keps, ge mig ut och gå och få solen i ansiktet. Äntligen är våren snart här! Idag är de en ledig dag för mig, jag tog mig en promenad och sen gick hem till farmor. Satt mig på deras balkong och bara tog de lungt. Nu väntar jag på att min morfar ska komma och hämta mig och sen åker vi och hälsar på min mormor som ligger på sahlgrenska. Efter det åker jag och tränar i 2,5 tim med mina underbara tjejer. Och gissa vad, jag tänker träna på kanten idag, jag behöver ju testa lite! :D

ha en underbar dag, de ska iallafall jag ha!
puss och kram, jag skriver sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback