de tre musketörerna

Kom precis hem från en mysig fika på Condeco med Jossan och Julia!
Där satt vi och tjötade ett bra tag, och som vanligt slänger jag ut mig något korkat. Idag blev killen som jobbade på Condeco den drabbade, haha!! Pinsamt! Idag blev de en stor varm choklad med liiiiite grädde i och en kanelbulle, muums! Efter fikan spande vi in kläder och skor, drömde oss bort till den värld vi vill leva, snackade om killar och den stora frågan som kom; Varför får inte jag en kille? de blev mycket snack om just den frågan, men de tänker jag inte ta här.
Har iallafall haft de jätte mysigt med två underbara vänner!

söta tjejer!!

nu ligger jag ner och funderar på att vila lite! Ska ha en hemmakväll idag och bara kolla let's dance eller nått. Dock inget onyttigt eftersom de är fredag! Men imorgon ska jag ladda upp med godis från 4-gott!

Juuuuuste, köpte med mig jordgubbar hem som jag nu ska tugga i mig, mums! :D
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback