de lönar sig att plugga!

åh vad glad jag är!!
gjorde ju mitt idrotts psykologiprov för några veckor sedan och har inte riktigt vågat kolla vad jag fick för resultat. Men idag efter lektionen gick jag fram och pratade med stefan och frågade vad jag hade fått på provet och jag fick VG!! :D GRYYYYYYYYYYMT! trodde typ att jag skulle få ig eller nått. Men jag är iallafall jätte glad och känner verkligen att det lönar sig att plugga.

Nu har vi fått igång interner på våra telefoner så nu håller julia på och ta massa äckelbilder på mig och lägger upp dom på facebook! Så gör er alla en stor tjänst, gå inte in på hennes facebook och kolla. Haha.
Nu ska jag vila lite, sen är de pizzatime!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback