dagens outfit

snart är denna handbollens helg över och vi går tillbaka till vardagen.
sävehof mot skuru i finalen 14.30, jag håller såklart på mina gamla lagkompisar, sävehof! Hoppas dom vinner, för det förtjänar dom verkligen! För min del slutar inte dagen efter finalen, nej nej.. Jag ska vidare och kolla handboll, woho! Tar med mig mina vapendragare Nathalie, Lina och Julia också, så det blir riktigt kul.  Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Kollade på Julias match, var inte den bästa matchen jag hade sett, det var snarare ett sömnpiller. De vann iallafall mot kärra, bra jobbat! Träffade även på kos (alexander kos), som skulle ha match med sina killar. Haha, kos gick ju i min klass i början av ettan på aspero. Alla tyckte att vi var lika korkade och att vi skulle vara ett bra par, (taskit sagt för jag är smartare än kos!!) hittade nu en bild på en konversation jag och kos hade 2007, hahahaahaha!!

HAHAHAHHAHAHAHHHA!! jaja...

ska typ lägga mig och vila lite nu, här har ni lite bilder på dagens outfit.
puss och kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback