börja inte gråta nu, men ni måste lyssna på denna låten!




låten är ju hur underbar som helst, får en dock på andra tankar. Tankar som får en att börja gråta eller får en att le. Jag tänker nog bara på en person när jag hör denna låten, och det är på min mamma, Världens bästa mamma genom alla tider! Hon som alltid finns för mig, hon som alltid löser allt åt mig och hon som har uppfostrat mig till den person jag är idag. Inte nog med att hon är världens bästa mamma, så är hon nog den vackraste i mina ögon och jag önskar att jag kan bli en likadan mamma senare. Tankarna jag får upp när jag hör denna låten är en underbar känsla, en känsla som får mig att tänka på allt bra och att jag har den bästa mamman i världen. Vissa börjar nog gråta till denna låten och tänka på krossade hjärtan eller vänskap som krossats. Det gör jag med till en viss del, men tänker hellre på den personen som får mig att må bra,
 i'm everything i am because you loved me




Nu ska iallafall jag in i duschen, sen bara ta det lugnt.
Imorgon är jag hel ledig, och då ska jag in till stan en snabbis på morgonen, sen svänga förbi mormor på sahlgrenska och sen träffa Sandra E och sen dejta johanna i heidhallen med Sandra.
Låter som en ganska bra dag imorgon! Juste, har träning med. Ännu bättre!

Puss och kram!

- jag älskar dig mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback