black eye

godmorgon.
gick upp fruktansvärt tidigt på min lediga dag och åkte in till stan en snabbis. Skulle köpa lite grejer till min iphone så den också mår bra. Efter det lovade jag att gå till Gina åt maja och kolla på ett par leggings, ovh självklart fanns dom där :) Sedan raka vägen till bussen och träffade på Rasmus som skulle hem till Gurra. Satt med honom hela vägen och pratade massa skit. Nu är jag hemma och är jätte trött! Borde byta om till träningskläder, för det är det bästa plagget som finns! Ska lägga mig och vila en stund nu, har ju träning ikväll.

idag är det även "våga vara egen" mässan på svenska mässan, där står dom flesta UF företagen, så dit ska jag och maja åka och titta på imorgon, ska bli spännande.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, är något trött nu och jaa..
skriver ju självklart sedan!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback