bad hair

herregud, idag hade jag en sån dag då håret inte ville sammarbeta. Direkt när jag vaknade satt jag upp det i en bulle och lät de vara så hela dagen. Tycker inte om när håret lever sitt egna liv, hatar verkligen det!
Skolan idag var helt okej. Vi hade bara en lektion (förvånade?) och det var Företags lektionen. Idag jobbade jag och maja på bra, och vi blev klara! Grymt av oss, blev tillochmed en High Five på de!

Matchen igår blev en förlust med 4 bollar tyvärr. Var riktigt förbannad på domarna, även om man aldrig ska klaga på dem. Men dom fick allt veta vad jag tyckte efter matchen. Hatar att ha SÄMSTA domare när man spelar, dom kan ta sig! När man flera gånger får armar och händer upptryckta i ansiktet medvetet och domaren reagerar inte, utan reagerar på när man säger ifrån. Skit samma, bra spelat tjejer. Vi var bättre! De roliga man kan se efter en match är när man precis ska in i duschen och kollar på sin kropp och ser alla märken! Haha. Igår hade jag fullt med rivmärken på ryggen, som om de var en katt som hade rivit mig, även armarna var blåa och halsen hade fått märken. Knäna ska vi inte ens tala om! Haha, kul! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på Glamourama som jag missade igår :(
efter det blir de lite vila och sen antagligen åka och kolla på heid-sävehof.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback