är det ett skämt eller?

jag tror varken mina ögon eller öron, jag har både sett och hört att jag har en ledig dag imorgon igen! De är ju inte sant, allvarligt!! Så imorgon ska jag f*n-i-mig plugga!

eftersom jag inte har så överdrivet mycket att göra just nu så kan ni få lära känna mig ordentligt!

OM JUST DIG

Namn: Jonna Bredén
Född: 1 juni, 1991
Bor: Högsbohöjd
Smeknamn: Jonna, Jonny, Jonnis, Jonnisen
Familj: Mamma, Pappa och syster
Jobb: Pluggaaaar 


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

Saknat någon: Ja
Ångrat något: Jaa
Ljugit: Nej de tror jag inte!
Svikit någon: Hoppas jag verkligen inte..
Känt dig sämst: Har hänt!!
Gråtit: OH ja !
Skrattat: Absolut !
Varit sjuk: Nix, göött!
Varit utomlands: Tyvärr inte, åker till Turkiet den 18 augusti!
Träffat någon som du chattat med på datorn: Vännerna såklart.
Kysst någon: haha, njaaa.
Hoppat hopprep: OH YEEES!! :D så himla kul

KÄNSLOR

Gråter du ofta: Inte alls ofta
Skrattar du ofta: Ja det tycker jag.
Hur känner du dig just nu: Glad!
Hur har du mått den senaste tiden: Orolig, stressad och trött. 
Har du funderat på självmord:
Absolut INTE.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ja,det har väl alla ?
Blir du lätt förälskad: Nej. 
Är du kär i kärleken: 
Tror inte de 
Tror du på ett för alltid:
Ja men det krävs jobb.
Är du förälskad just nu: Nej de är jag inte
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: noll
Har du blivit sårad av kärleken: Ja.
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja då.

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: Blondin
Ögonfärg: Blåååå
Långt eller kort hår: Hyfsat långt, vill ha längre!
Stil: Det jag tycker om.
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: Händer väl Ibland.
Har någon sagt att du borde bli modell: Hahahaha jaaa! :O
Har du långa naglar: Nej,men jag sparar!
Sminkar du dig: Ja
Varför, är du inte vacker utan? Jo,det tycker jag. Men Känner mig fräschare med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback