summer feelingssssss

hej!
igår var det ju som sagt nattas och emmas student! Jag och Julia närvarade från 12.00-01.30 och firade dem. Blev en kväll som avslutades på Park Lane, och jag kan inget annat säga än att det var sjukt bra! Nu sitter dem på ett plan till Irland och ska ha de gött fram till min student.

gick upp tidigt idag och följde med mamma till mormor. Varit där i någon timme nu och nu laddar jag nya krafter för nästa student, Pauline! Åker ut med pappa till Lindome och där ska hon firas.

hela helgen kommer tillbringas uppe i högsbo. Kommer inte lämna stället en sekund. Kommer istället umgås med mamma hela helgen och möjligtvis några vänner. Men högsbo lämnar jag inte!

här har ni lite outfits och bilder.



gårdagens val av kläder
Tunika- Tessie
skor- CAT
Väska- Kajs





dagens val av kläder
T-shirt- new york
jeans shorts- H&M
blommiga converse
väska- kajs
brillor, klocka, leopard örhängen, guldring, blått kors.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback