studenten är då inte billig

ohyeah, lider med alla föräldrar som lägger ut så sjukt mycket pengar på studenten och för att sitt barn ska vara nöjd, men så är det väl en gång i livet liksom..
Jag var iallafall och köpte studentpresent och lite annat idag inför imorgon till natta. Allt gick ungefär på 600kr. 600kr till EN student som betalas av en annan student som inte har någon inkomst, ja det är då dyrt! Men vafan, man tar bara studenten en gång i livet och sen är det arbete fram tills man är 65år (om det inte höjs mer) så det förtjänar hon!



något jag mer tänkte på är ju att det är sjukt tråkigt att bli sjuk. Jag har ju typ feber, halsont och näsan bara rinner! Förhoppningsvis är detta över till min student, men vafan liksom? Orka bli sjuk?

pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback