NATHALIE OCH EMMAS STUDENT!

Här sitter jag, go och glad som vanligt. Börjar nästan känna mig lite gamal om jag själv får säga det. Nu när alla tar studenten och min student är exakt om en vecka så börjar snart det riktiga livet som skrämmer dom flesta, och även mig faktiskt. Jag och Lina satt och snackade ett bra tag igår om att ex. mina föräldrar hade barn när dom var 21år, och det är liksom två år kvar tills dess för min del. Och att om 20 år är vi faktiskt 39år. Kanske låter långt kvar tills dess, men luras inte. Mina 19år en sålänge har bara flygit iväg. Så varför skulle inte 20år flyga iväg lika snabbt? Bra fråga!

om 40min går min buss. Jag sitter med blöt hår, en lång tunika, avklippta jeans och en kaffe. Känner jag mig redo för att åka iväg snart? Nej. Jag måste därför öka farten lite när jag skriver och skriva snabbare. Sen in och fixa i ordning mig det sista och sen dra iväg. Outfit kommer upp sedan efter utspringet. Ska nämligen hem emellan.

Igår var jag med mamma på kvällen. Vi bakade bröd! :D så himla goda asså, mums! Så inatt (när vi blev klara blev det en macka med bara brieost på! Snacka om gott asså! Ska nog baka lite bröd ikväll igen med mamma och sen hela helgen ska vi förbereda årets viktigaste dag; MIN STUDENT!

Dags att rusa, mina vänner blir nog inte glada på mig om jag kommer sent.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback