vem fan är pontus i paradise?

seriöst, vem är denne mystiske pontus som går efter djur och spanar efter fjärilar?
han måste vara inbetald av tv6 till att göra dessa saker, eller va tror ni?

dagens avsnitt var blandat, men mycket bra.
cimon spelade otroligt bra tillsammans med sina vapendragare.
men fortfarande, jag är nästan 100% säker på att de är jackie eller patrik som vinner, och det är just dom två jag håller på, så go for it!

nu ska jag sova, imorgon ska jag till läkaren och sen till skolan och plugga med Paul.
sen köpa lite saker.

ses imorgon.
love from me.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahaha!!! såg du den där saken typ apan ?!? LÄÄÄNGTAR till nästa avsnitten, han e fett jävla skum men ändå skön på något sätt, haha tänk om han fångar den xD OOO SÅÅÅ JÄVLA GÖTT ATT RAMI/BÖGEN/IDIOTEN åkte ut idag:D:D:D:D kram på dig , får ses någon dag <3<3<3<3

2010-01-13 @ 01:27:43
URL: http://rosahallon91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback