vem drömmer INTE om den perfekta kroppen?

- de kan jag lova er att jag gör.
jag hade inte tackat nej till en sån kropp som victoria secret modellerna har.
men samtidigt tänker jag, skulle jag kunna lira handboll i en sån kropp? ärligt talat så tror jag absolut inte att min kropp hade klarat av de. Så jag säger såhär, när handbollskarriären är slut för min del, ja då hade jag lätt strävat efter en sån kropp och tränat på ett annat sett än som jag gör nu. Och jag kan lova, när väl den karriären är över så kommer ingen se mig på flera månader, för då är gymmet min bästa vän. Haha, kommer nog inte lyckas, men önsketänkande får man ha. Men frågan är då, hur äter man för att få en sån kropp? äter man ens? jag hade inte klarat av att inte äta någonting, eller typ bara leva på kaffe, never! jag hade gått under! De märker jag nu efter att ha jobbat hela helgen och inte ätit på hela helgen. de enda jag ätit har varit en snabb macka på morgonen och sen inte ätit något på hela dagen, de har resulterat till att jag vart sjukt trött efter arbetet.

jag kan inte fatta egentligen hur vikt, utseende och kroppen kan vara ett så stort ämne och hur man kan vara så missnöjd med sig själv. Jag säger inte att jag inte är missnöjd, för de finns mycket med min kropp som jag vill ändra på, men ändå allt handlar om hur man ser ut.

vad hade ni ändrat på om ni fick ändra på någonting på kroppen/ansiktet?

jag hade ändrat på mina ben/lår och hade inte tackat nej till lite större bröst!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gumman, om jag får säga det själv så är din kropp extremt perfekt, du är en lång och muskelbyggd tjej och du kommer aldrig bli av det för din kropp är gjord av muskler som min.. har fan inget fett på kroppen, de är bara muskler. det är sådan vissa är och det måste man acceptera ;) Du är jätte fiiiiin <3333 loooove<333

2010-01-04 @ 19:49:10
URL: http://rosahallon91.blogspot.com
Postat av: Celia

Jonna, gumman! Nu ska jag vara helt ärlig, du har en av dom finaste kropparna jag vet. Du har kvinliga former, du är vältränad, du är lång, du är smal, du är grymt snygg! Så en sån där ohälsosam kropp är inget att sträva efter, du är perfekt! :) Och saknad är du också. Puss och kram Celia <3

2010-01-04 @ 20:24:46
URL: http://www.celicious.devote.se
Postat av: Anonym

jag håller helt med dom förgående talarna :D:)

2010-01-04 @ 20:47:04
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Robert

jonna tänk på handbollslåren!!! å vilken kille vill ha en tjej utan former? inte ja iaf!!:D

2010-01-06 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback