världens bästa josefine bergqvist

kom nyss hem med en vacker dam vid namn josefine.
vi har varit å bio, konstigt nog hade vi två ar på varsin sida av oss under hela bion som satt och pussades hela filmen, haha. Jag var bokstavligen kissinödig halva filmen och vägrade gå och kissa, jossan sa att jag skulle kissa i cola muggen, men jag föredrog att dom skulle skaffa en toalett inne i salen så man kan sätta sig där och samtidigt kolla å filmen, de är väl ingen dålig idé va?
vi kollade iallafall på luftslottet som sprängdes. Jag hatar läskiga filmer, och jag tyckte faktiskt den var lite läskig, så satt med händerna för ansiktet halva filmen typ.

nu är vi hemma hos pappa och stirrar på min syster som beter sig som en manlig datanörd. Jossan smygfotar med sin kamera, och de är inga bilder jag föredrar att kolla på, ser helt ärlig förjävlig ut. går runt i pappas tröja och trosor, väldigt smarrigt att kolla på, not. vet inte när vi ska sova, men vi börjar ju inte skolan förens på måndag så de är skit samma, men snart blir de nog för jag börjar bli trött. mohahahahah.

nu ska jag hjälpa mina lovelys att stänga ett fönster som dom inte lyckas med, sämst är dom men jag tycker om dom ändå.

love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback