tisdag

godmorgon.
härligt avsnitt av paradise hotel igår, catja åkte ut. Jag känner mig verkligen glad.
idag har jag en slapp dag, börjar vid 12.30 och slutar senast 14.30. Är inte alls säkert på att vi går hela lektionen idag eftersom vi bara ska ha handledning. Så förvånar mig inte om vi slutar redan vid 13.15. Man får ju hoppas på de bästa! Efter skolan möter jag upp lina i linné. Vi ska kika lite i affärer och bara snacka ut. De hände så grymt mycket igår och man behöver få lätta hjärtat, både jag och lina. Så de ska allt bli mysigt.

senare ikväll har jag en go träning mellan 20-22, men tänker gå tidigare, för jag tänker inte missa paradise hotel :) haha. Nu ska jag byta om och göra mig i ordning.
Lägger upp en outfit innan jag går :)

love from me, miss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback