this morning.

nu är klockan 07.59 när jag skriver detta. Det är väldigt tidigt och mörkt ute och jag har bara lust att bädda ner mig i sängen igen och ligga hela dagen! Jag och julia somnade inte riktigt igår.. Vi hittade vårat gamla playstation som vi inte användt på flera år.. De resulterade till att vi satt uppe till 01.30 och spelade, snacka om nördar.. Idag har jag egentligen bara en lektion mellan 8-10 men jag ska till vårdcentralen nu 8.45 så missar tyvärr den lektionen. Får helt enkelt sitta och plugga idag istället, innan sjukgymnasten. Blev faktiskt klar med min religions uppgift igår, det är faktiskt bra för mig. Och nu sitter jag här och blädrar i min nya Elle tidning och kollar på en naturdiet sak som jag fick av lina igår. Hon tycker att jag ska köpa sånna saker och käka dom till frukost, men får se hur de blir med den saken.

nu måste jag börja logga ut, skriver sedan.
blir nog en hiss och diss sedan.

love from me.


Kommentarer
Postat av: Lina

åååååh du fick nya elle tidningen? woow grymt.

du har en bra blogg tjejen!

2010-01-13 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback