this is my friday



Känner mig varm och go, hoppas inte på att de är feber. Jag tror de är för att de är varmt inne, och åker därför till frölunda torg med lina och köper lite kläder. Inatt sover jag inte hemma eftersom magsjukan drabbat min familj. Märker även att min farmor är sjuk, så jag måste bort härifrån nu. Haha, låter som om jag flyr från allt. Men som jag sa förut, jag vägrar att bli sjuk. Paul ringde nyss och vi snackade lite om paradise! Jag är glad att jag har paul att snacka med om paradise. Han är lika insatt som jag är och de är alltid kul att snacka med honom om de.

Bilderna är tagna för snart precis ett år sen, hemma hos nathalie innan vi skulle till Linas 18års fest. En mycket lyckad kväll enligt mig :) Men tänk att man kan förändras så mycket på ett år? de är sjukt..

Nu när vi åker till torget ska jag kolla på kläder tills på fredag. På fredag ska jag fira två vänner på två olika sätt. Först börjar vi med att fira lina. Hon har bokat bord för ca 15 personer på Mykonoz på Linné. Där börjar min och majas kväll. Där ska vi äta en god middag och bara umgås och prata. Efter de drar vi till Chez eller the queens och tjötar vidare där. Efter de bär det av till Nivå och Park Lane. Lina och hennes vänner drar till Nivå där även vi kommer vara uppskrivna. På Park Lane firar vi älsklings Johanna som redan är på plats efter en förfest hemma hos henne. Kvällen kommer bli galen men jävligt rolig. Kvällen kommer samtidigt bli lång eftersom de inte bara är dessa två raringar som fyller år, utan de finns fler som fyller år och ska firas. kvällen blir lååååååååååång. Och fråga mig inte hur den kommer att sluta!! :D

detta ska köpas idag.
» något att ha på mig
» smycken
» smink
» lösögonfransar

hoppas jag hittar allt idag, för imorgon ska jag bli blondare.

måste fixa mig nu.
love from me, miss j

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback