stackars min farmor

när jag skulle ringa till min farfar från jobbet och höra om han kunde hämta mig fick jag veta att han och farmor var påväg till sjukhuset. Jag frågade vad som hade hänt och fick tala med henne. Då hade hon torkat av köksbordet hemma med levande ljus på och kommit nära ljusen, då de tog eld i håret och på kragen på morgonrocken och de gick snabbt allt, hon slängde sig under kranen och lät vattnet släcka elden och sen drar med fingrarna  genom håret och får tag i fullt av svarta långa hår, och där försvann en del av håret. Hon fick bedömingen att det var 3de gradens brännskador och nu har hon skador på örat och back i nacken!
tycker så synd om henne..
tur att inget annat hände, men detta är hemskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback