skyltfönster, what?

läxan tills imorgon är, skissa på ett skyltfönster?
jag har då inte riktigt börjat, men har lite idéer. Ska skissa upp då "fönstret" sen tänkte jag ha en röd eller lila text mitt på fönstret, fast de vinklas lite, "HOT NIGHTS UF". Sedan skissa upp skyltdockor och underkläder. Är ingen konstnär, så detta ska bli grymt kul att se hur de slutar. De roliga är att Marie (våran lärare) ska visa upp skissen inför hela klassen, och de är ju lagom pinsamt. Hatar sånt! Så därför måste jag lägga kraft och insperation på just detta skyltfönster, jag ska ha bra betyg.

så nu ska jag släppa datan, så hörs vi imorgon..

love from me, miss j


Kommentarer
Postat av: Robert

du bara MÅSTE lägga upp bild på skissen!

2010-01-21 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback