she dancing like she's never dance before.

trött som en gorilla idag, vet inte varför men somnade nog inte riktigt inatt.
men skit samma, nu är jag hemma igen efter en seg dag.
men idag var de riktigt roligt under vissa tider.
vi serverade pudding till efterrätt idag och då passar jag på att fråga en hyfsat snygg kille
jag- smakade puddingen bra ? :)
han- ne, du hade smakar godare!
jag- hahaha, jasså tack!

kunde verkligen inte hålla mig..
sen besökte jag min pappa idag eftersom jag skulle åka med han hem idag.
och då har en gubbe som min pappa jobbar med en mössa med päls på.
och helt plötsligt kommer de in en annan gubbe och säger
han- ta av dig den f*ttmössan, jag blir ju fan kåt!
seriöst, jag dog av skratt!! men var tvungen att hålla mig för visste inte om han skulle dra ännu fler snuskskämt. Helt plötsligt snackar vi om löpning eftersom jag sa att jag funderar på att dra ut och springa när jag kom hem. då säger ena gubben
gubben: men vadå, är de inte lite för kallt för de nu?
jag: nejdå, de är bara att sätta på sig ordentligt med kläder!

då säger han gubben som kommenterade mössan
gubben: men vadå? du kan ju inte direkt sätta på dig själv?
SERIÖST! vafaaaaan, hahahhaha!!
efter detta berättade jag allt för pappa för han var och bytte om när detta hände.
och han gjorde precis som jag, började as garva!! :D:D

nu ska jag nog ut och springa, ska iallafall slänga av mig dessa kläderna och klä på mig något mer bekvämt som en t-shirt :)



heeeeeeeeey baberibbaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback