röd dag idag = affärerna är stängda= två blondiner fattar inte de

affärerna var stängda idag, eller iallafall de affärer jag och jullan skulle till.
vi köpte istället nya skolblock, jag köpte en kalender i rosa (för rosa bandet) ett anteckningsblock i rosa (också från rosa bandet) och ett svart kollage block. Julia köpte likadant fast ingen kalender, och så var hennes kollage block lila :) sen gick vi in på ica och köpte varsin vitamin dricka :) vi väljer istället att åka in till stan på dagen imorgon och fixa de vi skulle idag, och då ska även maja följa med :)

ikväll blir de handboll, klockan 19.00 i heidhallen möter heid sävehof.
vi hoppas på de bästa!


mogen skitunge inne på ica.
hon är ju min syster ♥


f-y-f-a-n
men jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback