peace and love

kom precis hem från en riktigt slapp dag i skolan, är hyfsat trött i kroppen också.
började dagen med sjukis, från 9-10. Idag fick jag veta något mycket roligt!!
min matchtröja kommer att åka på snart, jag får börja vara med på matcher, men får bara spela försvarsspel, men de är ju alltid något! de gjorde hela min dag, har nästan varit glad hela dagen!
Åkte sedan till gymmet och körde lite lugnt där och sen gick upp och kollade på handbollsträningen. Satt och pratade med skåningen Johan som går i min systers klass. Han säger att han inte hör skillnaden på våra röster (?) knasig kille han.. Skolan sen, jag och maja degade igenom hela lektionen och åkte hem med trötta ansikten.

Nu sitter jag här och skriver, har lekt lite i paint och visar mina talanger för min syster. Hon blir riktigt imponerad vill jag säga. Tänkte snart ta en promenad eftersom jag väljer att inte gå på handbollsträningen ikväll för jag känner att tre pass på en dag tar på energin och väljer istället att sitta hemma och plugga och vänta in paradise!:D

imorgon har jag ingen lektion, har egentligen idrottspyskologi men vi har handledning och de betyder att vi ska jobba hemma. Därför blir de en snabbis till stan och ska köpa något snyggt som jag kan ha på fredag!

nu ska jag vila, hoho.

love from me, miss j



KOLLAAAAAA!!
JAG KAN MÅLA!

Kommentarer
Postat av: elin

Sa ju att min idé skulle funka :) Grymt !

2010-01-25 @ 18:14:43
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback