ondskan

har precis kollar färdigt på filmen ondskan, kanske inte en favoritfilm men de var den enda filmen jag orkade se på nu innan jag ska sova. tänker sova ganska tidigt idag eftersom jobbet väntar imorgon redan klockan 7. Dock börjar min mamma jobba halv 7, och hon jobbar nära mig så då får jag åka med tidigare. Men de är ju bara en halvtimma, de orkar jag nog :)
inte för att låta värsta nördig eller så nu, men jag ska faktiskt lägga mig i sängen och läsa min bok! har börjat läsa twilight (jag vet, jag har redan sett filmen, men so what? boken verkar bättre!) och känner suget efter boken hela tiden, haha. 

imorgon kommer min bästa vän maja hem ifrån lanzarote!
även om hon bara varit borta i en vecka så har jag saknat henne väldigt mycket.
tur är väl att jag har jobbat så mycket så jag haft något att göra.
men ska nog träffa maja innan nästa helg iallafall, har ju jobb antagligen till på onsdag om vi ska ha öppet då, annars är de bara tills på tisdag.
onsdag ska jag träffa Bea, som jag inte träffat på flera månader, blir nog en fika.
sen på torsdagen ska jag och jossan antagligen på bio, men kanske hinner träffa maja innan?
sen hela helgen ska jag också jobba, herregud..
sandra älskling fyller ju 19 på fredag(!) och jag ska jobba på lördag (?)
får höra med sandra om vi kan ta en fika veckan efter istället så hon kan få sin födelsedagspresent då, sen ska jag tvinga med henne ut på krogen i slutet av månaden! så ja, jag hinner nog fira henne också ska ni se! Och ja, jag hinner absolut träffa maja denna veckan.

vilket långt och ointressant inlägg de blev, njut och läs.
nu väntar sängen, boken och natten!
sleep tight.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback