odd molly, nästa köp?



då är snart dagen här så man kan få slösa lite pengar.
lönen närmar sig och jag håller sakta på att välja ut vad som ska bli mina nästa offer.
är inne på en Odd Molly mjukis dress, alltså byxor och hood tröja. Väldigt inne på de.
Pratade med amandas mamma, Camilla som har affären Millami. Och hon får in dessa mjukiskläder nästa vecka, och jag är ganska sugen nu. Hon bad mig kolla ut färg oså tills vi ses igen (imorgon antagligen).

Men frågan är, vilken färg tycker ni?
rosa, blå, lila eller svart?


måste ju tänka på att jag ska trivas i den färgen också! :D

Nu ska jag kolla handbolls em, sverige-polen!

love from me, miss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade tatt rosa, lätt :D haha

2010-01-22 @ 12:47:41
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback