nu startar de nya året

nu börjar verkligheten igen. De känns precis som om de nya året börjar just idag, när skolan går igång, när man ska träna hos sjukgymnasten, när handbollsträningarna väntar efter skolan. Ja nu börjar de!
och seriöst, de känns sjukt skönt att verkligheten har tagit fart. Visst, de är gött som fan att ha lov, men liksom va gör man om man inte jobbar? man slänger iväg alla pengar på party, man tränar inte och man äter massa gott, that's life. Nu låter jag säkert som värsta nörden, men lite rätt har jag väl (a)?

idag var det iallafall besök hos sjukgymnasten vid 10 tiden.
men innan bussen gick från marklandsgatan sprang jag in på pressbyrån och köpte mig en vitamin care dricka, mums så gott. Efter att ha köpt den så ser jag två killar bakom mig, och när dom kommer ut från pressbyrån, va tror ni dom också köpte? jo samma dricka som mig, grymt! Innan har man fått höra av dom flesta killarna typ; vad är de för dricka alla tjejer går runt och dricker på? Men nu har killarna tagit tag i kragen och också börjat köpa den, bra jobbat!
Sjukgymnasten i sig gick bra, kändes skönt. Gjorde dock inget test idag utan får göra de nästa vecka. Det är för att jag känner att jag vill träna upp musklerna igen. Men johanna sa att om de visar sig att jag bara är lite lite starkare denna gången, ja då får jag träna anfall nästa vecka!! :D förstår ni hur nära jag är nu?

ska vila en stund nu, sen till frölunda och lämna in mina leggings och sen börjar träningen 16.30-19.00 :)
men skriver sen.

love from me.

 
mums för drickan, såå god. Men även, kolla snyggingen på bilden till höger!
han är ju grymt snygg, Joel Kinnaman i johan falk filmerna som Frank Wagner.
SNYGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback