maginfluensa?

jag har tagit skydd!
min syster har drabbats av maginfluensan och jag flydde fort som fan hem till min farmor.
vet inte säkert om de är maginfluensan, men de lät så. Så nu är jag i en skyddszoon och stannar här tills de är över. TÄNKER INTE BLI SJUK! Sen snackade jag med markus nu, han är också magsjuk och spyr! bra jobbat! Verkar som om alla håller på att bli sjuka, och nu håller jag mig inne. Tack aspero för att jag är ledig idag!



tycker lite synd om jullan och mackan.. Julia har match ikväll mot backa och både jullan och mackan har sm i helgen.. Hoppas dom hinner bli bättre tills dess :)

nu ska jag läsa lite psykologi.
love from me, miss j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback