just face it baby.

♥ då var dagens skola över, och nu kan vi nästan säga att det är helg, ellerhur? :) Imorgon har vi nämligen gym och en lektion sen är de över för denna veckan. Vissa har bara morgonträning och sen slutar dem, men de har inte jag.

idag fick jag min julklapp av Jossan!! och jag säger bara, tack du är bäst!
ska ta kort på de jag fick så ska ni få se. Jag blev iallafall väldigt glad över det, och blev lite gråtladdad när jag läste texten hon skrivit om mig. " Bästa vänner är inget man är en period, de varar hela livet" en av de fina meningarna hon har skrivit. Och den meningen stämmer faktiskt, man är inte bästa vänner i bara en period då allt är bra, man är även bästa vänner då de är jobbigt. Jag vet att jag alltid kommer ha jossan med mig i mitt liv, och de känns tryggt. Jag vet även att maja och lina också kommer finnas hos mig. Tänka er, jag och maja har vart bästa vänner sedan 2001, de är liksom många år nu. Lina och jag har kännt varandra hela livet nästan, och vi har hållt ihop.

vad händer nu till helgen då?
själv ska man väl antagligen jobba, men är grymt sugen på att säga att jag är magsjuk. Men de kommer jag inte att göra, de blir jobb i helgen :)

skriver sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback