jag känner stressen i halsen..

de kniper i bröstet och andningen blir jobbig.
sista terminen är här nu, och jag känner mig stressad till tusen.
känns inte som om jag har riktigt koll på allt, men ändå verkar jag ha de. Idag lämnade jag in min religionsläxa, och de kändes lite lättare. Imorgon tar jag tag i matten och snygg ted ska undervisa mig, får hoppas på att han är bättre än morgan! De känns som om man inte hinner träna, och även om jag hinner de består mitt liv av tre saker just nu, träning, skolan och jobb..

Något jag blir sur på med aspero är upplägget..
att dom ger oss alla stora sakerna i trean och att vi inte har ett piss i ettan! tyckte dom kunde varit smartare och spridit ut mellan ettan och trean, inte allt på en gång. dåligt aspero, mycket dåligt.. Nu har alla i skolan en stress som inte går att beskriva, well well.

nu ska jag sura på paul som sviker mig...
sen är de paradise hotel ikväll, love love love!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback