idag är det ingen vanlig dag, för det är världens bästa sandras födelsedag


idag blir min flicka 19 hela år, helt galet vad tiden går fort.
idag är de meningen att fira prinsessan, men jag har jobb imorgon och de suger bokstavligen ba**e.
men jag ska gottgöra sandra med en present och en fika tror jag.

jossan åkte för en stund sen hem, de tog tid att väcka henne i morse asså.
hon sover som en prinsessa och väcks inte av någonting. Jag hostade, vred på mig, reste mig, och massa, men hon rörde sig inte ens. Sen gav jag upp och la mig igen, tillslut vaknade hon!
sen har vi legat och kollat på paradise, och jag har lyckats få henne att börja kolla, jag är bäst!

ikväll blir de en lugn kväll
mysigt.

love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback