i lived in a dream


denna klänningen blev jag påtvingad av min käre vän lina öhlander.
hon nästan tvingade på mig den, och när den väl var på, kändes de som om jag var askungen. (snyggt med svarta bhband, i like) den är blå, den är stor och den är sagolik, men den passar inte in på asperos bal. Däremot hittade jag en annan, som var lite enklare, men grymt snygg i ryggen. Och de är precis så jag vill ha de, en enklare sort men as snygg i ryggen. Men ska till en annan affär nästa vecka och kolla också.. Men frågan är ju bara, vilken färg är de jag ska ha. Aja, hittar nog den där perfekta. Men hittade en snygg igår också.. Men den får ni inte se :)

balen och studenten börjar närma sig...

love from me, miss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan du skulle ju dit idag sa du ju? :p HOE, igår kunde jag också ju.. :p haha <3

2010-01-20 @ 17:27:31
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Lova

Vilka affärer finns det sånna här klänningar :D? jag har inte hittat min balklänning än, vet ej vart jag ska leta! svara på min blogg :)

2010-01-24 @ 21:28:42
URL: http://lovadorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback