huvudvärk huvudvärk huvudvärk

idag har jag en oerhört störande huvudvärk, och de hjälper varken med värktabletter eller vatten. Känner mig också lite varm, så hoppas jag inte håller på att bli sjuk..

Har precis varit hemma hos maja med sandra. Säger bara att jag älskar dom så sjukt mycket. De finns inget finare än en fin vänskap. Vi höll på med min och majas logga till vårat uf företag och sen tog vi massa snygga bilder som kommer upp någon dag :)

nu ska jag äta mat och sen åker bilen upp till uddevalla och ska kolla på julia när hon ska lira med stadslaget mot kropps..

love from me, miss j

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du sa onsdagen då kunde jag inte, men du åkte ju in på tisdaagen? :P haha, jaa när åker du in då? :D:D

2010-01-21 @ 17:40:58
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback