hell yeah!

jag laddar, jag taggar och jag slappar.
jag är helt igång på att börja skolan imorgon! seriöööööst, sista terminen på gymnastiet, herregud.
jag vill inte sluta, jag vill inte bli vuxen..
denna terminen har jag lovat inte bara mig själv, utan hela min familj och släkt att jag ska bli seriös i skolan. Nu är skolan mitt liv, och tillsammans med handbollen så finns de inte mycket tid till annat! Jag ska lägga all tid på detta. Herregud, tror inte jag klarar detta..

vill meddela också att än sålänge har jag hållt mina nyårslöften, och de är jag stolt över, för dom brukar spricka i första veckan. Men som sagt, många månader kvar... Men jag ska hålla dom.

nu längtar jag tills min lön kommer. Jag ska nämligen göra en sak som jag inte brukar göra ofta och som jag inte är riktigt kung på att göra.. Jag ska göra en middag och en efterrätt till min familj, och jag ska köpa in allt för mina egna pengar.. Vet inte om dom vågar smaka, för som mamma säger, jag kan inte ens koka ägg, eller ens koka pasta. Men nu ska jag ge de ett försök. Ska göra en äppelkaka, och de ska bli riktigt spännande. Får nog även köpa mig en redig kokbok om de bli något av mig.. Haha..

tips på bloggar.
Amanda Bredén

Maja bästa vän Strååt

Felicia och Anna

Emelie, mitt novemberbarn

Lova

Christian Kappen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback