good morning

paradise igår var awesome!
stackars lilla patrik som var tvungen att göra ett så svårt beslut, men de är ett spel och han gjorde rätt val!

drömmen inatt var grym! drömde en blandning av kärlek och handboll.
handbollen var att jag drömde att min syster kom med i landslaget och spelade skiten ur alla andra.
och de med kärleken kommer jag inte riktigt ihåg vad de handlade om, men vet att de var en bra dröm iallafall, så det så :)

idag blir de en tripp på stan, julia ska antagligen köpa sina hunters idag, vi ska lämna in ett smycke som gått sönder och sen ta en fika. Jag ska försöka hitta en gosig mössa eller en ny väska. Men de där med väskan, jag funderar på att vänta tills lönen kommer så att jag kan köpa en riktigt fin väska. Ska ju även beställa balklänning denna månaden, och jag vet redan vilken jag ska ha! måste bara ta mått oså :) kommer bli grymt.

nu ska jag åka till stan med syster, maja skulle följt  med men hon har inte hört av sig!
och nu hoppas vi inte på att västtrafik är sena som vanligt när de kommer minst 1 cm snö till göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback