gissa vad jag ska roa mig med innan sjukgymnasten?


Japp, precis detta ska jag syssla med..
har framme mina LÄSglasögon, två anteckningsblock (ett grönt och ett rosa, men rosa bandet) två kalendrar, en träningskalender och en vanlig rosa som också är från rosa bandet, och sen min favorit penna där det står " gillar dig" som jag fick av någon kille i tre butiken. I de gröna anteckningsblocket ligger mina roliga läxor (fyfan) och i den rosa så har Jennifer målat så fint på min första sidan.


visst är hon en konstnär?
sånt här gör en så mycket gladare när man sitter på lektionen. Och helt plötsligt försvinner ens antckningsblock och får tillbaka det så här. Då kan man inte göra annat än att brista ut i ett skratt anfall och läraren undrar vad man skrattar åt (tur att vi hade stefan). 

nu måste jag börja plugga, vi hörs sedan.
(kommer nog skriva snart igen, jag är ingen pluggmänniska)

love from me. 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha!!!! käärlek (L)

2010-01-14 @ 16:49:07
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback