Froosh, blåbär och hallon

god eftermiddag!
hoppas ni inte vaknat med en go bakisfylla, utan att ni vaknade grymt bra!
själv sitter man på mammas jobb nu, har precis vart och jobbat själv mellan 9.30- 15.00.
var inte alls en tuff dag som de var igår, igår hade vi en försäljning på 10.000 kr, och nu när jag gick var vi bara uppe i 4.000 kr, vilken skillnad ellerhur?

jag har inga stora planer på vad jag ska göra när jag kommer hem, blir väl en fika hos farmor oh sen traska mig ner till lina och umgås med henne :) Tycker allt att de kan vara skönt att inte göra mer än att sitta vid datan, snacka och lyssna på musik. De är precis de jag och lina ska göra idag.

jag funderar på att göra en matdagbok här i bloggen, eller som en ny kategori.
får se om emelie kan fixa det så kan den kategorin heta mat & träning. Hur låter det?
i think it sounds great!

nu ska jag dricka upp min smoothie som är från ett nytt märker "Froosh" blåbär och hallon.
något jag verkligen rekomenderar strakt.

have a fun day
vi hörs senare.

love from me, miss J


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofcourse i can honeybuun

2010-01-17 @ 19:53:59
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback